Hei på dere. Jeg har fulgt med på Hegnar forumet i ett par år, men aldri vært registrert der som noen bruker. Jeg er også medlem på Facebook siden for Nano.( Dette er en siden for aksjonærer i Nano) Jeg er ingen lege/forsker av noe slag , så der er jeg helt grønn.
Så det jeg lurer egentlig på, er hvem vi kan stole/tro på , på et tilsynelatende anonymt forum??. Dersom dere går inn på forsiden til Facebook siden for Nano , så skriver Administrator Daniel Kim følgende..(Limer inn fra siden).
"I advise you to not to trust any information from Shareville, Hegnar, tekinvestor etc. There are full of traders and speculators who try to give you wrong information to generate fake hope and confusion. Fake hope makes fake stock rally and fake stock rally plunge at any time. This is sad situation but it is true. We have seen that many times. You shouldn't buy NANO shares based on information from those trader/speculator from Shareville, Hegnar, tekinvestor such as Merlin, Johnolve, Spyflua, Savepig, .... etc. They pretend to have some knowledge but they are not Biotechnician and they do NOT have sufficient knowledge to interpret clinical data and so on. We should only trust information from
Home and your share purchase must be based on information from
Home. "
Her ser dere at han faktisk har notert seg at MERLIN ikke er til å stole på. Jeg skjønner at en må bruke sitt eget hode ( når det kommer til hva man skal sette sine penger på), men det har jo vært så hyggelig å følge nettopp Merlin , LondonM ,Dr.stockman , Fru.P++++ flere andre fra nettopp hegnar forum. Disse blir jo kaldt for Hausere av mange, men i mine øyne har dem vært de som liksom har holdt det i gang med oppmuntring og fine innlegg.
Har jo fått med meg at det vistnok skal finnes Baisere og hausere blant aksjonærer, men har man en aksje som man tror på, så er man vel ikke nødvendigvis en Hauser..??
Nei , jeg håper dem jeg har nevnt over ,fortsetter med å gi oss litt sengelektyre fremover også.
Ha en god natt, og som Londonmannen sier så ofte,,,, ser frem til 2019...